Shoppingresa.....

Vi åkte till Borlänge på eftermiddagen.

Först åkte vi till Kupolen.
Där handlade vi en hel del. Mer än det var
tänkt från början.
Vi handlade flera par skor och sen
sommarkläder åt ungarna.
Den här gången var det Mattias som fick mest.
Jag handlade t o m avslutningskläder åt
Mattias.... jippieeee!!!
Nu slipper jag tänka på det.... skööönt.

Sen efter shoppingen i Kupolen, åkte vi och
hämtade våran nya korgstolssoffa.
Han som sålde den var jättetrevlig.
Han berättade att han hade haft många spekulanter
på soffan ( är inte så vanlig ).... och flera stycken efter det att jag
och han kom överens om att jag fick köpa den.... det var
någon som hade försökt att bjuda över mig.
Men killen sa att han hade ju redan lovat den till mig...puuh..
där hade jag tur att jag hann före.

När vi kom hem från Borlänge, så kom brorsan med familj
förbi här. Lina var kaffesugen....
Nellie fick ett riktigt bakset ( för barn ) av mig, som jag
hade köpt på Lagerhouse.
Sen fick Lina 2 st kökshanddukar, var av den ena hade
ett recept broderat på... kladdkaka.
Så jag sa till Lina att hoppas hon fattar "piken"....
ett recept och nya bakformar.... hahahahaahaa.



Kommentarer
Postat av: Lina

haha klart du ska få en kladdkaka Nellie ska nog baka en idag tror jag om jag hinner före jobbet eller så blir det imorgon...=)

2009-05-11 @ 07:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0