dag och natt.....

Min morgon börjde med ett pass hos sjukgymnastiken.

På jobbet hade jag fullt upp, så arbetsdagen gick jättefort.

Efter jobbet åkte jag till Willys och handlade.... och det tror jag
resten av Ludvika också hade gjort. Parkeringen var full... i affären var
det folk överallt.... man fick verkligen ha koll på sin kundvagn.... så
att man inte "körde på någon".....  alla kassorna var öppna och ändå
så fick man köa ett tag..... folk strömmade in i affären hela tiden...
och ute på parkeringen åkte bilarna runt, runt, runt... och hoppades på
att någon parkeringsruta skulle bli ledig..... det var som
den värsta julhandeln......

På eftermiddagen var jag och Hasse förbi hos brorsan och dom.
Marko håller på att måla om köket, så vi var bla dit och
kollade läget.... men det var inte riktigt färdigt ännu.
Spännande att se sen när förvandlingen av köket är helt klart.

Idag mår Hasse bättre... men Johanna känner ingen bättring.

Eftersom det är fredagkväll nu, så är min son på Bergakul
och aktivera sig.

Idag fick jag nya smycken i min ägo.... från "dag och natt"....
ett armband och ett halsband.....






Sen köpte jag dessa smycken till min dotter... från "dag och natt".....
armband och halsband.....


Trackback
RSS 2.0