K-k-kallt idag.....

Imorse när jag åkte till jobbet tog jag på mig min
täckjacka för första gången.... och TUR var väl det.
B-b-b-brrr-rrrrr .... för fyyy va kallt det har varit hela dagen.

När jag kom hem från jobbet satt jag mig framför tv:n...
för jag var såååå trött... och jag somnade nästan direkt.

När jag vaknade till liv igen, så åkte jag och Hasse till Ludvika.
Vi var till leksaksaffären och köpte födelsedagspresent
till Nellie... som fyller år på lördag.
Sen var jag även in på Lindex en snabbis.... jag skulle köpa lite
tjockare långärmade tröjor åt Mattias.
Men det fanns inga....  det var mest
t-shirt och tunna skjortor.... dåligt... tycker jag... det är
ju i alla fall vinter nu.
På hemväg svängde vi in till Willys och handlade.

Om tio minuter ska jag titta på "Bonde söker fru".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0