Krånglande datorer....

Idag var jag tillbaka till jobbet igen.
Men det var inte det lättaste att jobba idag... för datorerna krånglade
hela tiden.... bilden frös till i fleeeera minuter... lite då och då.
Åh, vad irriterande det är... när man vet att man har jobb
som MÅSTE göras via datorn och helst så snart som möjligt.
Men vad gör man???
Jo, man får jobba så gott det går och allt tar hundra gånger
längre tid än annars... och stresshormonerna ökar i mängd...
och det är bara att gilla läget.... som man ju egentligen inte gör.

B-b-b-b-brrrrrrrr.... idag är det gråkallt!!!!
Det känns som snö i luften.

Johanna var till skolan och vände idag... hon har ont i halsen...
ont i huvudet och känner sig febrig.... hmmmm... bara det
inte är svininfluensan...."peppar, peppar....".

Det spelar ingen roll vad folk är sjuka i... man tror ju på
en gång att nu har dom svininfluensan på gång....

Hasse jobbar eftermiddag idag.

Mattias var bara hem och vände efter skolan.
Han skulle hem till Erik idag och leka.

Själv ska jag senare idag på vävning.
Vi ska sätta upp en yllevarpa, som vi sen ska väva halsdukar av.
Så har jag tur, så hinner jag börja väva på den idag... för jag
skulle få börja först på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0