Möten....

Idag på jobbet hade jag det lugnt.... inte så mycket
att göra... så dagen blev lite lång.

Efter jobbet var jag på utvecklingssamtal med Johanna.
Allt var bara bra.

Sen därifrån åkte jag till nästa möte, här i
Smedjebacken.

Just nu håller Johanna på att göra sig iordning till
"Doris och Sune festen" i Ludvika.
Jag har nyss lockat hennes hår.... och nu sminkar hon
sig i 50-tals look. Sen ska hon ha en klänning som ser ut
att vara från 50-talet.

Jag kommer ihåg när jag gick i gymnasiet.
Då klädde man bara ut sig under skoldagen... dom som ville.
Vi hade aldrig någon fest... orättvist!!!!

Mattias och hans kompis Markus är på Brandten och äter.
Sen ska dom gå bio.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0