Olycka efter vägen.....

Imorse var det kämpigt att kliva upp ur sängen, när
väckarklockan ringde.

Jag  är jättetrött och seg.... och det var flera
stycken på jobbet som hade samma problem.
Vi kom fram till att det måste vara detta j-vla
vädret som gör att man blir helt slut.... regn, regn,
regn och MÖRKT och dystert.

När jag åkte hem från jobbet hade det varit en singelolycka
strax före Lernbo. Jag mötte 2 st ambulanser med
blåljusen på.... polis och brandmän fanns vid olycksplatsen.
Precis när jag kom fram till bilkön, så släppte dom fram
bilarna igen. Olycksbilen var en bit in "slyskogen"... och den
var "skrynglig" framtill.
Hoppas att det har gått bra för de inblandade, i bilen.
Usch, det är otäckt med bilolyckor.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0