Strul igen....

Nu är jag frustrerad igen... över denna dator.

Jag har hållt på i över 1½ timme... för att överföra
bilder från kameran till datorn..... från Nellies kalas.

Det har bara strulat... när jag importerade bilderna till datorn...
jag vet inte hur många gånger jag fick felmeddelande och fick
lov att börja om från början.... och där i mellan var jag även tvungen
att radera bilder från kameran... de som hade lyckats hamna i
datorn... och sen fortsätta med att överföra de resterande... tills
det krånglade igen... och sen var det bara att göra samma procedur igen...
börja om... radera... börja om... radera...osv.

VARFÖR???????

Kommentarer
Postat av: Jogga

Kanske dags att byta ut burken?

2009-11-08 @ 19:00:47
Postat av: Johanna

Jag håller med Jogga!

2009-11-08 @ 21:17:52
Postat av: Jaana

Jag håller också med Jogga och Johanna!!!!!

2009-11-08 @ 21:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0