Trassel....

Så var den här dagen snart slut....

Idag fick jag jobba vid mitt egna skrivbord och på det nybonade
golvet... som blänkte som vatten.

Efter jobbet var jag förbi en snabbis hos Lina och kidsen.
Jag hade lovat Nellie att jag skulle komma förbi och titta när
hon pysslade. Men hon pysslade inte när jag kom... så hon ville
att jag skulle komma senare ikväll... men då hade jag inte tid.

För jag har varit på en härlig fotvård och sen har jag haft
vävning. Vi håller fortfarande på att sätta upp varpen.... suck...
det tar ju en sån tid... för varpen är ju av ullgarn... så den trasslar
ihop sig hela tiden.

Nu ska jag gå in på Ellos och kolla om det finns tjocka tröjor
till Mattias... och sen lite annat...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0