Trevlig helg...

Började dagen med ett träningspass hos
sjukgymnastiken.

När jag så småningom kom till jobbet, så fick jag
inte sitta vid mitt egna skrivbord... som jag trodde.
Patrik hade polerat/vaxat golvet en gång till på morgonen.

Efter jobbet har jag inte gjort så mycket... jag håller på
att tvätta tvätt... med hjälp av tvättmaskinen.

Johanna stackaren är fortfarande sjuk.

Mattias har börjat för en halvtimme sen att ladda upp sig
för sitt älskade Bergakul.

Idag står Hasse för middagen. Just nu håller han på att kocka.
Det blir stekt sidfläsk... tror jag det heter... och kokt potatis
och någon sorts sås.
Oj, siddu... nu ropade Hasse att det var klart... så nu ska jag
gå ner och äta.

Trevlig helg på er!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0