Äntligen.....

Åh, idag kunde jag äntligen lämna hemmets
fyra väggar och åka till jobbet.
Jag har inte varit utanför dörren sen i torsdags förra veckan...

Men jag är helt matt och slut... känner jag.
Strax före lunch åkte jag hem tidigare från jobbet...för
jag kände mig helt färdig.... och sen är jag ju trött.
Jag har ju säkert "förlora" flera liter "vätska" under
min hemvistelse.

På eftermiddagen var jag, Hasse och Mattias ner till
brorsan och dom. Men före innan vi åkte dit, så var vi
förbi på "Mitt i Smeten" och  handlade med oss lite fikabröd.

Kidsen blev ju helt till sig... som vanligt... när Mattias
var med dit.

Idag gick Molly runt och förklarade för oss alla att
"glassebil" kommer.... hahhaaa.
Det skulle ha varit roligt att vara kvar hos dom och se hennes min
när glassbilen kom.... och spelade sin trudelutt... hahhaa.

Planer för resten av denna dag, är väl att Mattias har handbollsträning
nere på Heros mellan 18.30 - 19.30.
Och att MIN tv-kväll är idag.... mellan 20.00 - 22.00.... om jag nu
orkar hålla mig vaken... för jag är redan så trötter.... gäsp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0