"Det värsta jag vet".......

Jag har jobbat idag, men bara fram till kl. 11.00.
För en halvtimme senare skulle jag göra något som
tillhör kategorin "Det värsta jag vet"....ja, ni vet sånt som
man hatar, ogillar, avskyr, är rädd för, känner obehag för
och så vidare.... då är det lätt att man säger att det är det
värsta man vet.... även om det kanske inte riktigt är så...
men man säger så ändå... för att poängtera att det är
verkligen något hemskt, illa, obehagligt... och så vidare....
ja, så gör då jag i alla fall.

"Det värsta jag vet" idag, var att jag skulle på ett gynbesök.
Det var både undersökning och provtagningar.
Men jag hade i alla fall "tur" att det var en kvinnlig läkare...
och väldigt bra en... hon var trevlig, lugn, förklarade och tog
tid på sig, var mån om en.... med mera.

Men ändå i det hela så var det besöket det värsta jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0