Ny tatuering....



Jag och Hasse var ner till brorsan och dom.
Brorsan jobbade, så det var bara Lina och kidsen
som var hemma.
Nellie berättade och visade oss att hon faktiskt kunde
göra kullerbyttor nu.
Hon skulle även iväg på gymnastiken idag, så jag och
Hasse stannade kvar och såg efter Molly, medans
Lina och Nellie var iväg.




Men innan Nellie skulle på gympan, så hann hon tatuera både mig
och Hasse... hahhaaaa. Sen fick vi även en varsin rubin i våra
tatueringar... Hasse i sin stjärna och jag i mitt hjärta.




Som vanligt så var det fart på Molly... ena stunden satt hon med
datorn... eller så tittade hon på sitt favoritprogram,
"Musses klubbhus".... eller så var hon fram till katten, Zimba, och
klappade och gosade med den....osv... osv.

När Mattias kom ( efter att ha varit på "datakul" på Berga ), så
blev det mer fart på henne...hahhaaa.
Trackback
RSS 2.0