Akupunktur.....

Efter jobbet var jag till smärtläkaren Jens.
Han gjorde någon sorts akupunktur... både med
vanliga nålar och långa... han stack mig på olika
ställen vid den onda axeln.... både ytligt och djupare
ner i axeln. Efteråt kändes axeln alldeles het och
bortdomnad.... men sen senare fick jag ont...
och blev stel... mådde illa... hade ont i huvudet.
Men förhoppningsvis ska den ordinarie smärtan blir
bättre.... så om det är lite åt gången.
Det återstår att se.... jag håller då tummarna för det.

Jag tycker att Jens är jättetrevlig och sen ser han ju
bra ut... han har fina ögon... tycker jag i alla fall.
Så till honom går jag gärna... och ofta... hihihihihhiiii.

Här på kvällskvisten har jag och Johanna beställt
konsertbiljett till gruppen Muse, som ska uppträda på Hovet
i Stockholm, nu på lördag.
Sen bokade vi ett hotellrum och sen bokade vi tågresor.
Johanna ska åka med sin storesyrra Sofia.
Men konsertern får hon titta på själv... ja, utan sin syrra... för
hon var inte intresserad av det.

Så på lördag är det jag som kommer att vara orolig och nervös
tills jag vet att tjejerna är på hotellet på natten... efter konserten.
Stockholm by night kan ju vara liiiite annorlunda mot
en lördagkväll här på byn.... så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0