Muse....

Idag, på morgonen skjutsat jag Johanna till Ludvika, där hon
skulle ta tåget till Stockholm... men nu blev det
istället buss till Borlänge och sen därifrån tåg.
I Borlänge ska Johanna möta upp sin syrra, som
kommer med tåget från Mora.

Sen bär det iväg till Stockholm för tjejerna.
Ikväll ska ju Johanna gå och se på gruppen MUSE....







...... dom uppträder på Hovet kl. 19.30 ikväll.

Johanna ska gå alldeles själv på konserten... för hennes syrra ville ej gå.
Jösses, vad modigt!!!!.... tycker jag.
Det känns ju alltid lite bättre och tryggare om man har någon med sig.

Tjejerna skulle strosa runt i Stockholm både idag och imorgon... dom ska
ju sova över på ett hotell, inatt.

Ja, jag vet då någon som kommer att vara liiiiite orolig och nervös...
heeela dagen idag.... JAG!!!

När jag vet att tjejerna är tillbaka på hotellet inatt... efter konserten....
först då kan jag slappna av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0