Fredag kväll.....

Inget jobbande för mig idag heller....
Jag har varit hemma heeeela dagen... har väl inget
större val... just nu... suck.

För tillfället är jag hemma själv.

Johanna gick nyss iväg till bussen.
Hon, Evelina och Anna ska åka till Ludvika på fest.
Så ikväll blir det till att "oroa" sig... igen.... tills
hon är hemma igen.
Evelinas pappa ska hämta dom inatt.

Hasse har åkt och handlat.

Mattias är på bio... igen... med kompisen Andreas.

Mattias var ju till Gula Berga och fick den första
vaccinsprutan. Och det gick bra.
Han tyckte inte att det gjorde så jätteont... det var vad
han sa i alla fall. Och fram tills nu, så har han inte haft
ont i armen... men det kan ju ändra sig... och inga andra
biverkningar heller... "peppar, peppar....".
Sen i början på december ska han ta den andra sprutan.

Jag sitter och väntar tills klockan ska bli 20.00, för då är
det "Doobidoo".... mitt och Hasses fredagsnöje... hahhhaaaa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0