Full rulle hela dagen....

Det blev början till montering av Mattias soffa.
Jag och Mattias höll på i hans rum i några timmar.
Men det säger jag, det var inte lätt att dona där inne... för
han har ju inte ett städat rum heller... det ligger saker
precis ÖVERALLT!!!
Så när man skulle göra något så fick man först flytta på
en massa saker... fram och tillbaka.
Jag hann ej montera färdig soffan, så jag ska fortsätta
imorgon. Men vi hann möblera om hans säng och sängbord...
och sen hann vi tömma hans skrivbord och montera ner den.
Så om hans rum var stökigt innan vi började, så är det
inget emot vad det är nu. Man kan knappt gå där inne.

Jag hann ner till busungarna ett litet tag innan jag
hade tid till frissan.
Mattias var också med till kidsen.
Idag var det full fart på dom... dom hade disco.
Dom spelade olika barnlåtar, som dom dansade, hoppade
och sprang till. Sen där i mellan så var Molly fram
till Mattias och gosade. Hon är så söt när hon ska gosa
med honom. Hon lutar sitt huvud mot Mattias och sen
sitter hon där och ser så drömmande ut... hahhaaa.

När jag var klar hos frissan, så var det bara att åka raka vägen
till vävningen. Där håller jag ju på med en löpare.
Men idag upptäckte jag att varpen var trädd fel, så det blev ett
streck över hela löparen... och så vill jag ju inte ha... för det
störde mig väldigt. Så i stället för att fortsätta och väva den till en
lång löpare, så avslutade jag den på stört... så nu blev den till en
lite duk/bordstablett i stället.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0