Kladdkaka och kaffe....

Tidigare idag... sen eftermiddag... var jag hem till
brorsan med familj.
Nellie ville ju att vi skulle komma dit och fika... men det
var bara jag som åkte dit.
Jag fick kaffe och kladdkaka... gott.
Det var full rulle på ungarna.
Dom åkte på varsin bil... och Nellie lekte att hon
tävlade... så vi andra fick lov att heja på henne.
Sen hann väl de små töserna "bråka" om bilarna...
men det löste sig till slut... med att dom kramades och gosade
med varandra. Det såg så sött ut....

Lina ska åka buss inatt till Ullared... och shoppa loss.
Fy fabian... jag är inte nå avundsjuk.
Det är säkert MASSOR av folk där... det är ju löningstider nu.
Visserligen kan man ju få mycket för pengarna... men
nej, det är det inte värt... tycker jag i alla fall.
Förr älskade jag att gå i affärer... men nu... nu
"hatar" jag det.... vad det än är för affär.

Hasse åkte för ett litet tag sen till jobbet. Han har nattskift.

Mattias har sin kompis Andreas här. Nyss sprang dom runt
och lekte krig... men nu sitter dom och kollar på tv.

Johanna och Sofia sitter som bäst på tåget från Stockholm
till Mora. Johanna skulle ringa sen när dom var framme hos Sofia.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0