Min dag idag....




Idag MÅSTE jag ta mig i kragen och börja
röja här hemma.... på något vis... ja, åtminstonde
börja någonstans... innan vi drunknar av
alla dessa saker som är överallt...
Ja, det är väl så jag har tänkt mig i alla fall... och jag
hoppas få med mig resten av familjen....




Sen någongång under eftermiddagen ska jag
åka förbi hemma hos mina föräldrar.
( Obs! Mina föräldrar är inte nå lik bilden...hahhaa ).





Och sen ikväll är det ju tänkt att jag och Johanna ska
gå på bio...


Men som sagt... dessa är mina tänkta planer för idag...och
ibland så kommer det ju något annat i mellan, så ens
planer "förstörs"... men jag hoppas att min dag idag
blir att se ut ungefär så som jag planerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0