Montering av möbler.....

Idag kom jag iväg till jobbet igen... det var lungt
idag... många av de andra "kontorsråttorna" var
antingen lediga eller på något annat via jobbet.
Arbetsmässigt hade jag fullt upp.

Efter jobbet var jag till sjukgymnastiken.

Mattias kom hem från skolan för ett tag sen.
Han ville att vi skulle montera ihop hans möbler.
Så vi bar upp allt. Sen råkade jag nämna att
han måste ju tömma skrivbordet så att vi kan ta
undan den.... så att han får plats med det nya sakerna.
Men det ville inte han... han är ju så otålig, så han
vill montera sakerna på en gång... och sen var det
skit samma om det får plats och blir fint i rummet.
Så för tillfället är han nere och tittar på tv:n och "surar".
Så få se om det blir något monterat idag???

Jag ska nämligen iväg till frissan sen senare och direkt
efter det ska jag på vävkursen.
Och före allt det där, så hade jag väl tänkt mig att jag skulle
vara förbi hos brorsan och dom.
Det är några dagar sen som jag träffade fasters gullungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0