Vill vara långhårig....

Så var det måndag och en ny vecka... igen.
Uscha mig, va tiden går fort....

Idag på jobbet var det lite stökigt ett tag.
Katja flyttade ut ur vårat kontor... till ett eget...och
sen var det lite omflyttningar med olika skrivbord....
mellan olika kontor.
Men imorgon ( tror jag ) får jag en ny "rumskamrat", Rolf.
Vi har jobbat många år i samma företag och för samma chef,
men aldrig delat kontor... men nu är det dags.

Just nu är jag hemma själv... sköööönt!!!!
Det är så tyst och lungt då.

Hasse och Mattias har åkt till frissan.
Mattias har ju muttrat i över ett år nu, att han vill ha långt hår.
Men jag har tyckt att han inte ska ha det, eftersom han har
så tjockt hår.... och han har väl då gått med på att klippa sig kort.
Men nu talade han om igen... för hundrade gången... att han
skulle ha långt hår. Så jag försökte inte ens övertala honom om
något annat. Han får väl prova och känna efter om han tycker
att det är okej med långt hår. Men jag sa till honom att han
kan väl åtminsonde tunna av håret lite... i alla fall.
Så få se hur han har gjort med den saken?

Ikväll ska jag på vävning.
Jag har missat de två sista gångerna.
Just nu har jag inget jag håller på med, så få se vilken vävstol
som kan tänkas sig vara ledig åt mig... och vad det är för vävning i den?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0