Dåligt Telia.....

Jag säger bara... ska ni ringa till Telia så har inte
bråttom heller.... se till att ni har en timme övers.

Jag ringde till Telia tidigare idag... innan jag skulle till
sjukgymnastiken. Jag hade ca en halvtimme på mig.

Först fick jag "prata" med en automat... jag fick en
hel massa alternativ jag skulle välja på.
Sen efter det så fick jag börja knappa på telefonen.....
en hel massa olika alternativ mm.
Sen när jag äntligen kopplas till rätt ställe... och då
har det gått 4 minuter... ja, då hamnar man ju i kö.
Jag fick till svar att det var ca 23 minuters väntetid!!!

Ja, det var ju bara att inse att jag inte skulle hinna
framföra mitt ärende. Så jag la på luren.

Ska ringa någon annan dag ( glömde av det sen senare idag ).

Så snabb service på Telia är lika med NOLL!!!
DÅLIGT!!!!
Trackback
RSS 2.0