Snart filmtajm....

Det blev som jag hade tänkt mig....

Efter att jag duschat var jag och Johanna hem till
gullungarna.




Brorsan höll på att måla det sista på ungarnas lekstuga.
Så nu har lekstugan samma färg som själva huset.
Det blev jättefint!




Nellie dök på Johanna på en gång, om att dom skulle leka med Barbies.




Så här glad blir man när man visar faster och Johanna, att man
kan faktiskt knäppa knappar alldeles själv.





Simba ( katten ) och Molly är nästan lika stora ju... hahhaaa.
Simba är en norsk skogskatt och han har en enorm tjock päls.....
han ser större ut än vad han är.







Och som vanligt så är det full fart på Nellie och Molly.
Om man hade ens en tiondel av deras energi, så skulle man få
mycket gjort per dag.... hahhaaaa.

När jag hade varit och hämtat Mattias och skjutsat hem honom, så
åkte jag och Johanna ut på en fotosafari.... det blev några bilder.





Kort på Schisshyttans herrgård.







Magnussons "sommarstuga"....





Härligt höströda löv på en klängväxt, som växte upp på ett
hus i Ludvika.

Efter fotosafarin åkte jag och Johanna in på Willys och handlade
lite gott tills ikväll.
För vi var även in på OK-macken här hemma och hyrde oss
en film, som vi ska titta på alldeles snart.
Vi hyrde även en film till Mattias.... för han blir annars
sur om han ej kan se den filmen som vi ska se.
Dels så passar ju inte alla filmer för "de mindre" och sen
vill han helst ha svenskt tal på filmerna.
Så därför blir det ibland att  han får en egen film att titta på.

Trackback
RSS 2.0