Gokart...

Just nu är jag hemma alldeles själv.
Hasse och Mattias åkte vid 10-tiden till Grängesberg
med Mattias fotbollslag. Dom har fotbollsavlutning och då
ska dom åka gokart. Ja, jag tror att även Hasse skulle åka.

Sen när dom ska åka hem från Grängesberg, så tar dom
med sig Johanna hem. Skönt att få hem henne igen.
Då ska jag "förhöra" henne om gårdagen.

Jag är jättetrött idag... för jag gick och la mig så sent...
jag tror klockan var närmare 03.00... då orkade
jag inte vara vaken längre.
Sen har jag sovit oroligt....


Kommentarer
Postat av: Jane

Det brukar vara av utmattning man somnar, sen kommer du att oroa dej mindre för att du är så slut hihi..



kramar

2009-09-20 @ 15:09:27
URL: http://ettvitthjarta.blogspot.com
Postat av: Teresa

Men lilla vannen!! Sluta oroa dej sa mycket och borja LITA pa henne istallet!! Du har ju sjalv upptackt att hon inte alls ar som du - hahahahah



Jag gar alltid och lagger mig...men sa ar det ju alltid vi som hamtar hem tjejerna..... och om det skulle raka vara nan annan sa far de lov att komma ner o vacka oss....och tala om att de ar hemma. Om de sover borta... ja da far man val lov att lite pa dem!!! Och DU sager att jag ar en honsmamma!!! nejdu... inte pa langa vagar som du - ahahhaha

OK jag medger att det var tufft att ha dem pa andra sidan atlanten en manad!!



:o)



Har en stund over.... vi har precis kommit fran stan... nu ska vi slappa pa balkongen.... men jag kikade in har...det ar aldrig nagon som anv datorn... sa det ar sa enkelt... inte kostar det heller... snabbt o enkelt..alltid uppkopplad..men tyvarr ofta stromavbrott...hahahhaa

det ar varmt... idag vet jag inte siffror men igar hade vi 31 grader och 27 i havet... ... idag var det nog lika i luft och hav...ca 27 - 28..helt underbart!!!

kramelikram

2009-09-20 @ 20:03:10
Postat av: Jaana

Teresa: Jag LITAR på Johanna 100%!!!!

Det är "alla andra" jag inte litar på... och med det menar jag inte bokstavligt... utan den lilla delen av människor som inte kan hantera alkohol... osv...osv.



Passa på att njuta av värmen... för här spöregnar det just nu.



Kram Jaana

2009-09-20 @ 21:29:44
Postat av: Anonym

Har njuter vi av varje sekund..idag var det liite kyligare...vi har 24 grader just nu..personalen har...och de som bor har har langarmat!!! hahahahaKnappt att skriva utan prickar...



Det ar bra att du litar pa din dotter... men alla runtomkring..herrejisses - du kommer att fa magsar oxa!! Som foraldrar far vi val lita pa deras omdome eller hur??? ATt de har bra folk som kompisar...



Har du fragat Hasses mamma om bakeriet?



Sporegn??? Sag pa en vaderkarta att ni har typ 8 grader dar hemma - stammer det??

Mamma halsar tillbaka! Hon har rokpaus...jag har datapaus?? hahahhaa

kramelikram



2009-09-21 @ 19:47:09
Postat av: Jaana

Teresa: Ja, Hasse har frågat... men bondkakor gör hon ju inte.. så frågan är vad du menar för kakor???

2009-09-21 @ 19:55:11
Postat av: Teresa

Hm...jo de dar bruna..som jag o Hasse gillar :o)



Minns ej namnet pa dem.... de adnra var iaf vita med rosa kant :o)



Nu e jag redo att aka heeeem! Langtar till min familj...fast helst skulle jag ju vilja ha hit dem....

Vi ses...pa lordag??? kram T

2009-09-22 @ 17:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0