En ny blogg att följa.....

Usch, vad det regnar just nu... typiskt höstväder.

Såg i en av lokaltidningar, här på nätet, att Idre hade
fått sin första snö idag.... brrrr.

Jag har varit och jobbat idag.

Sen har jag varit till sjukgymnastiken och tränat... så
nu börjar jag känna av lite träningsvärk.

Senare på eftermiddagen var jag, Johanna och Hasse hem
till min bror och hans familj.
Mattias var hos sin kompis Markus.

Idag var Nellie och Molly inte riktigt lik sig.... dom var lite
"gnälliga".... så där som barn kan bli när dom är på
väg att bli sjuka. Så få se om dom blir det eller om dom
bara var trötta. För man kan ju inte alltid ha en bra dag....

Sen kl. 18.30 åkte jag till vävningen. Jag har inte varit dit
dom senaste två gånger pga av min axel.
Så det var så kul att sitta och väva igen...
Jag håller ju på med en löpare av tråd, så då behöver man
inte slå så hårt på bommen och det är bra... för min axel.

Medans jag var på kurs, så har Mattias fått hjälp av
Johanna att skapa sig en blogg.
Så nu ska Mattias också börja blogga... va kul!!
Det ska bli intressant och spännande att se om han blir
att blogga ofta och sen läsa vad han skriver om.
Så nu är det bara Hasse kvar i denna familj som inte
"är med blogg".....  och risken är väldigt, väldigt, väldigt
liten att han skaffar sig en blogg.


Kommentarer
Postat av: Lina

vad heter hans blogg då?vad roligt att läsa den sen=)

2009-09-29 @ 10:31:46
Postat av: Jaana

Jag har den som en länk, här på bloggen... det står Min sons blogg... annars är adressen



http://minijunttii.blogg.se



Kram Jaana

2009-09-29 @ 12:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0