Fest i Grängesberg....

Jahapp... så var det kväller.
Hasse och Lars fick väl krångel med tanken, när dom
skulle ha ner den i källaren. Den var för hög... gick
ej att få ner den i trappen.... så vad nästa steg blir vet jag
inte...men dom har då gett upp för idag.

Vid sju-tiden ikväll skjutsade Hasse Johanna och hennes
kompis Anna till Grängesberg... hmmm.. av alla ställen...
dom skulle dit till några som hade fest.
Så jag ska ringa och kolla läget sen lite senare.... och sen
ska Hasse hämta dom ikväll/inatt... tror jag att det var sagt.
Få se när hon ringer och vill hem......???

Själv ska jag snart gå ner och slötitta på tv... om det
finns något att titta på...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0