Magsjuka.....

Imorse var det nära att jag försova mig.
Jag hade nämligen glömt att ställa klockan på väckning.....
Men jag hade tur... för jag vaknade till 05.47 och
tittade då på klockan och såg att jag skulle ha vaknat
för länge sen... men, men... jag hann ändå till jobbet
i tid... jag hade faktiskt 1 minut till godo.... hahhaaa.

Katja gick hem tidigare idag... hon hade magsjuka...
trodde hon. Gissa om jag har "känt" mig magsjuk idag????
Usch ja, det räcker bara att man hör att någon har eller
har haft, så blir man "inbillningssjuk" ju...... och tycker
att man "känner" av magen.....

På eftermiddagen har vi varit hem till brorsans familj.
Idag var båda ungarna pratsjuka... munnen gick i ett.
Man visste inte vem man skulle lyssna till...hahhaaa.
Ja, dom är då för söta!!!

När vi skulle åka hem, ville Nellie flytta hem till oss.
Men det slutade med att hon följde med oss hem en stund.
När Mattis skulle till fotbollsträningen kl. 17.30, skjutsade
Hasse även Nellie hem.

Själv ska jag iväg om en stund. Jag ska på vävning.
Den började förra måndagen, men då kunde jag inte vara
med. Så få se vilken vävstol som är ledig för mig och vad
det är för något man ska väva i den????
Spännande.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0