Min plan stöp.....

Imorse vaknade jag till en hemsk huvudvärk... och
axeln värkte som fan.
Ringde till Katja och talade om att jag ändrar skift...
jag jobbar eftermiddag idag istället... om huvudvärken går
över av att jag tog tabletter och tänkte gå och lägga mig igen.

När jag vaknade någon timme senare, så var huvudvärken
inte så hemsk längre, men borta var den inte.
Hasse som jobbat natt och också låg i sängen ( men vaken ),
undrade varför jag inte var på jobbet.
Jag berättade om min plan.
Då säger han: - Har du glömt att vi skulle till banken
idag klockan 13.15 och lägga om huslånen?

Jahapp... där stöp min plan att jobba eftermiddag och slippa
ta ledigt eller sjukskriva mig helt.... suck.
Det var bara att ringa till jobbet och tala om att jag inte
kunde jobba e.m... som jag trott.

Kommentarer
Postat av: Teresa

hahahha..planer.... går sällen som det är tänkt! :o)



Jag såg din bil hemma å tänkte...nä nu har hon oxå magsjuka!!



så jag blev ju glad att det "bara " var värk...



kram :o)

2009-09-09 @ 16:51:39
Postat av: Jaana

Visst är det väl så.. att planer sällan blir så som man har tänkt sig... både på gott som ont....



Kram!

2009-09-09 @ 18:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0