Recept önskas.....

Hasse lyckades fixa varmvattenberedaren sent i går kväll.
Så i morse fanns det ÄNTLIGEN varmvatten... Jippiieeeyyy!!!

Idag var det sista dagen som jag jobbade ½-tid.
Imorgon går jag upp till 75%... så då blir min arbetsdag
till klockan 14.00.

På eftermiddagen var jag och Hasse hem till Lina och dom.
Vi fikade och tjolade.... och kidsen underhöll oss...
som vanligt... hahhaaa.

Sen var vi iväg och handlade på Konsum.
Ingen insperation till vad man skulle köpa i matväg...
man går runt där och kollar och kollar och kollar... och
man kommer ej på nytt att göra i matväg... bara det
samma... som vanligt... som man har gjort ett tusen gånger redan.

Så kära bloggläsare... har ni nå bra tips på lättlagad mat, så
lämna gärna receptet på kommentaren här nedan.



Kommentarer
Postat av: Teresa

LYCKA TILL!!

Med positivt tänk och egentid...så fixar du det!!!

Tack för senast!!!

kram T

2009-09-30 @ 20:53:15
Postat av: Anonym

76505

2009-09-30 @ 21:52:30
Postat av: Jaana

Anonym: HAHAHAHAAAA... DEN VAR BRA!!!!!

Enklare än så kan det ju inte bli... hahhhaaaaa.

2009-09-30 @ 23:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0