Sofia och hennes familj.....

Idag på eftermiddagen var jag hem till Sofia och
hennes familj. Det var trevligt!

Men innan jag åkte dit, så var jag förbi och hämtade
lilla Molly. Jag tänkte att hon skulle få komma iväg och
leka lite ( och mamma och pappa få liiiite vila...).
Molly ville med på en gång.

Men när vi kom fram och hon träffade alla, så blev hon
blyg och reserverad. Sofias barn var inte nå blyga, varken
för mig eller Molly. Tänk så olika det kan vara.....

Den mesta tiden som vi var där, var Molly lite reserverad
mot alla. Men sen på slutet, när vi var ute, så släppte hon loss
lite i mellan åt. Men hon vågade inte leka med någon... utan
hon roade sig själv.

Men när vi skulle åka hemåt och Hannes ville ge Molly en kram, så
bjöd hon väl till slut till och lät Hannes krama henne... hahhaa.
De är så söta de små barnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0