Blev hemma idag.....

Idag är jag hemma från jobbet.... för jag ska
med Johanna till vårdcentralen idag.
Vi fick ringa om en jourtid imorse... och fick en tid kl. 13.00.

Det är ingen idé att åka fram och tillbaka mellan Smedjebacken
och Ludvika.... flera gånger på en dag.... det får bara bensinmätaren
att sjunka för snabbt....... och arbetsdagen blir så "hackad och malen".

Hur planerna för idag ser ut, har jag ingen aning om.... annat än
att jag ska på en härlig skön fotstund, senare på eftermiddagen....
om det inte händer något annat oförutsett......





Kommentarer
Postat av: Karina

Ett vårtecken till. Inget roligt sådant. Alla som inte ids plocka upp efter vovven utan bara sparkar snö över skiten så den inte ska synas; nu ser det ut som själva f-n överallt.



"Det som göms i snö kommer fram i tö..."

2010-04-07 @ 19:12:53
Postat av: Jaana

Karina: Ja, så sant så!!!

Det är så jävla äckligt med allt bajs som ligger överallt...



Vad trevligt att du har hittat hit, till bloggen och att du kommenterade :)



Kram!

2010-04-07 @ 19:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0