GÄÄÄÄSP......

GÄÄÄÄÄÄSP....... idag är jag TRÖTT!

Satt vaken till strax före kl. 03.00 inatt..... sen var jag
tvungen att gå och sova..... fastän Johanna inte hade
kommit hem än. Men kycklingmamma som man är, så ringde jag
och kollade av läget. De var "lungt"....
Så då kunde jag gå och lägga mig, men jag har sovit oroligt.


Fan, jag som "trodde" att nattvaket var över efter att kidsen
har kommit över småbarnsåldern.... hahahhaa.
Är nog rädd för att mitt nattvaknade av kidsen har bara börjat.....
Har ju junior kvar.....


Vaknade till vid halv åtta-tiden, så då gick jag ner för att
kolla om ungen hade kommit hem. Och det hade hon.
När jag ändå var uppe, så tänkte jag att jag skulle försöka hålla
mig vaken, så att jag kommer i tid i säng ikväll.
Allt för att minimera risken för försovning imorgon.......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0