Inget nattligt toabesök.......

Igår kväll, när jag skulle lägga mig, satt jag i mitt nya band till masken.
Vilken skillnad!!!!!
Den satt där den skulle och masken läckte inte alls.
Fan, att man inte har tänkt på det tidigare... att det var fel på
kardborrbandet....  jag tänkte att jag rörde mig så mycket i "sömnen" så att
bandet lossnade. Ja, det händer ju faktiskt det med, men inte varje natt....
som det ju har varit nu i några månader.......

Fick jag någon sömn då?
Japp.... hela natten!!!!!!!

Det har jag inte haft på jättelänge.... inte på flera, flera månader.
Gissa om det kändes "konstigt" imorse när jag vaknade?
Jag måste ha sovit som en klubbad oxe, för jag har inte ens
vaknat till mina nattliga toabesök.... hahhahaaa.

Visserligen är jag fortfarande väldigt trött och slut.... men nu
kan det ju inte bli annat än bättre... hoppas jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0