Kvällen......

Ja, det har varit en händelserik, rolig och trevlig dag idag.

Efter fotosafarit åkte vi hem och åt kvällsmat.

Sen efter ett tag skulle Johanna, Mattias och Mikael på bio,
"Alice i Underlandet" med Johnny Depp.
Skjutsade ner kidsen till biot och sen åkte jag och hämtade
Teresa och skjutsade på henne.

När jag kom hem, så kom Teresa strax efter.
Vi bestämde under bilfärden att vi kunde ju träffas.... igen.... för vi
haaar ju såååååå mycket att prata om...... hihihhiihiii......

När Teresa åkte hem, så hann jag sätta mig ett litet tag här vid datorn.
Sen ringde kidsen och ville bli hämtade från biot.

Men sen har det varit lugnt.
Jag, Johanna och Mattias har suttit framför varsin dator och fördrivit tiden,
på olika sätt... antar jag.
Jag har då bara hållt på med bilderna från idag och sen bloggat.

Snart är det dags att tänka på skönhetssömnen.... eller vad man
nu vill kalla den för.

Imorgon är det vardag igen.....



Kommentarer
Postat av: T...

Hmm..ja EN av oss pratar ju en massa iallfall ;o)

2010-04-12 @ 21:34:58
Postat av: Jaana

T: Hahhahhaa.......

2010-04-13 @ 07:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0