Liten shoppingtur......,.

Strax före lunch åkte jag och Teresa till Ludvika och
Lyviksberget. Vi var in på Coop Bygg och kollade,
men där handlade vi inget.
Nästa affär blev Rusta. Där blev det lite handlat.......
Det blev shampo, balsam, tvål, plåster, rengörningsmedel...osv.
Sen var Teresa in på Elgiganten och köpte sig en dammsugare.
Jag erbjöd Teresa att hon fick gärna testa hennes nya
dammsugare hemma hos oss, men nej.... det var hon inte
så pigg på..... hahahaa.

När vi var klara, så åkte vi mot Räfsnäs och till den nyöppnade
butiken. Där köpte jag mig en målad piasavakvast.

När vi kom hem, så blev Teresa med in ett tag.
Hasse var ej hemma, för han hade åkt till jobbet.
Han ska jobba i några timmar.... eller så blir det många timmar.
Han visste inte ens själv när han skulle sluta.

Men om han slutar i tid, så kanske vi åker till Willys och
storhandlar.... så där lagomt.
Det är ju så tråkigt att handla själv, när man ska ha lite mer
varor.... det är bättre och vara två.... då går det fortare.



Kommentarer
Postat av: T...

Shopping tur ??? Det där var ju bara förspelet...

hahahaha

Ja du...



Mina shoppingplaner....var nääästan på G att kasta mig iväg till Köping för att kika på en bil..men ..männen i mitt liv ( läs lillebrorsorna)..INGEN bil är bra nog åt dem!!!

SÅ nä.....

Ingen partyresa heller...det får vänta... Ska nog dra igång min fiiina dammsugare och va nöjd med det :o)

kramelikram <3

2010-04-17 @ 16:56:26
Postat av: Jaana

Mmmmmm.... förspel för dig ja! Men JAG blev så nöjd så...med 3 affärer.



T: Hmmmm... kanske dags att ta med någon annan till bilköpen... som kan se förbi det där "grabbiga måsten" eller vad jag ska kalla det.... och se att det är en "bra" bil för dig.... att du kanske inte behöver samma krav som dom....???? Hihihiii....



Kramelikram!



2010-04-17 @ 17:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0