Missade påtändningen.......

Gääääässsp.... jag är lite trött och pömsig.
Ögonen känns som ett grustag.

Teresa har ju varit här ikväll. Hon har ätit pizza med oss.
Vi har kollat på "Så ska det låta"... medans vi har väntat på
att brasan ska tändas.... kl. 21.30... trodde vi.
Men när jag ringde till brorsan och dom och skulle höra om dom
skulle ner till brasan, så fick jag till svar att dom hade
redan varit där... och att brasan var tänd redan... vi åtta-tiden nåt.
VA?!?!? Men vad fan, i tidningen stog det kl. 21.30.
Vi på jobbet som läste det, reagerade ju på att den skulle tändas
på så sent. Så det måste ha blivit något tryckfel.....

Så Mattias och Hasse drog iväg snabbt som fan, ner till brasan
med en kasse med smällare och raketer.
Teresa som också var trött, orkade inte åka ner till brasan.
Hon åkte hem istället. Så då stannade även jag hemma.... och
inte är jag ledsen för det.... nej, tvärtom istället.... hehehheh.

Johanna och Celicia drog upp till stan vid sju-tiden ikväll.
Snäll sambo som man har, så skjutsade han upp tjejerna och han
har även lovat att hämta dom ikväll/inatt... men då ska det
vara före kl. 02.00... för sen vill han sova.

Hasse känner sig lite krasslig, så få se om han håller på att bli sjuk,
eller om det är något tillfälligt???.... som det har varit ett antal
gånger för honom, nu under vintern....




Kommentarer
Postat av: T...

Mmmm.....skulle stannat i din soffa...där höll jag ju på att somna...i min soffa somnar jag ju inte.....

Tack för ikväll.... även om jag näästan orsakade stort manfall pga svält....



puss på er !

2010-04-30 @ 22:31:44
Postat av: Jaana

T: Hahhahhahah......



Tack själv!



Puss & Kram!!!!

2010-04-30 @ 23:26:54
Postat av: T...

Nu när jag är liiite piggare så kom jag på att det är fyrverkerierna som brukar starta 21.30.....

Jjajaajaj..... Maj kom ju utan både besök vid brasan & fyrverkerier....



;o)

2010-05-01 @ 09:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0