"Ny" maträtt.....

Idag har jag också varit trött..... men inte lika illa som igår.
Så på jobbet blev det en hel del gjort.... som jag har skjutit
framför mig.

Efter jobbet var jag till Willys och handlade lite.

Teresa som skulle hem till sina föräldrar, kikade in här en snabbis.

Idag till kvällsmat gjorde jag bandspagetti ( gula och gröna ) och sen
en skinksås med färsk tomat och paprika i. Har aldrig gjort så förut, men
den blev faktiskt god... paprika ger ju en god smak till maten.
Så det blir nog fler gånger jag gör en sån sås.

Snart börjar mitt och Johannas program.... Desperata.

Det var ju meningen att vi i akvarellguppen skulle ha varit till bibblan idag
och "hängt" ut våra akvareller. Men det blev förhinder, så nu ska vi
dit på torsdag istället. Jag är fortfarande inte nå taggad för att visa upp
mina akvareller......... känns bara "jobbigt".......



Kommentarer
Postat av: T...

..... Vet inte vad jag skulle göra utan dej.... kramkram <3



Kom på en till filmhunk : John Travolta.... och Nicholas Cage..kanske... hm... jisses...ska nog kika igenom en hög med filmer .....



Har fixat den där filmen till mcknutteligan :o)

2010-04-13 @ 22:39:47
Postat av: Jaana

Tack detsamma!



Jag har letat upp hunkar, så jag ska lägga ut några redan nu... så du får något att drägla över...hihiii



Kram!

2010-04-13 @ 23:14:50
Postat av: Vävaren

Vet inte vad ni har hittat för hunkar.



Några tips ifall ni inte redan dreglat över dessa:

:-) :-)



Hugh Jackman

Patrick Swayze

Joakim Nätterqvist

Elvis Presley

2010-04-13 @ 23:38:20
Postat av: Jaana

Vävaren: Okej, tack för tipset!

Då ska jag leta reda på dessa hunkar, åt dig :)



Kram på dig!

2010-04-14 @ 08:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0