Ovanligt......

Igår kväll hände det något ovanligt.

För det första så somnade jag till "Ugly Betty".
Mattias väckte mig strax före innan det slutade, så jag hann
se de sista minuterna.
Jag var så trött, så jag gick och la mig sen....vid nio-tiden!!!
Det händer inte ofta!

Sen till det andra ovanliga.
När jag skulle lägga mig, så ropar Johanna lite förvånat:
- Mamma, ska du inte se på Desperata Hemmafruarna?

Det är DÅ det ovanliga händer!

Jag svarar henne med ett NEJ!!!!

Jag valde med andra ord att gå och lägga mig, fastän det var
ett av mina favoritprogram!!!!
Jag var sååå trött, så jag orkade inte ens tvinga mig själv till
att titta på Desperata.
Då lovar jag er, att DÅ är jag TRÖTT!!!!!

Är det något program som jag vill jättegärna se, så brukar jag titta på det
fastän jag är trött. Men icke igår!




Kommentarer
Postat av: Karina

Du får skaffa dig en inspelningsbar digitalbox. Guld värt när flera vill se program på samma tid. Eller när man hellre vill nanna än se på TV.



Såg serien ganska ofta i början. Nu har jag sett nån minut här och där vart tredje avsnitt. Är det inbillning eller blir det bara mer och mer förvecklingar i serien?



I och för sig, jag älskar engelska deckare, och där är det rörigt minsann! :-)

Det är gjort för att man inte ska kunna lista ut på förhand vem som är mördaren. Ingen sommar utan Morden i Midsomer! Fast man kan ju undra om inte de flesta i det grevskapet blivit mördade redan! Hälften av invånarna i byarna blir mördade av den andra hälften! :-)

2010-04-29 @ 12:02:12
Postat av: Jaana

Karina: Hahhahhaha....



Ja, en inspelningsbar digitalbox vore inte dumt. Har faktiskt tänkt på det.... men längre än så har jag inte kommit än.....



Njääeee... inte tycker jag att Desperata är rörigt, men det kan ju vara för att man har hängt med och sett varje avsnitt ( förutom det i tisdags då ).



Kram!

2010-04-29 @ 21:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0