Ruggigt väder......

Tidigare idag, på eftermiddagen var mina föräldrar
förbi här på fika.

Uscha mig, vilket väder vi har.... ruggigt!!!
Precis när den där skuren med regn, hagel och blötsnö kom, så
gick mina föräldrar hemåt.
Brrrr... va kallt det måste ha varit... för blöta blev dom säkert.


Just nu är Hasse iväg och hjälper Lars med att köra
ner hans båt till hamnen.
"Gula faran" står redan där nere, vid hamnen... den har stått
där över vintern. Få se om vi drar hem båten eller om
vi åker ner till hamnen, när det är dags att fixa iordning den.
Än är det ju ingen panik.




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nu har vi (jag och mor min) gått igenom hunkarna från tidernas begynnelse.. och vi har fått oss många goda skratt :-) Vissa såg väl helt OK ut (okej...mer än ok) men de flesta... nää? haha



Kul blogg du har! Kram Jenniför

2010-04-18 @ 22:14:13
Postat av: Jaana

Jennifer: Va roligt att du har hittat hit och att du lämnade en kommentar :-)



Du vet, på "våran" tid fanns det inte så många hunkar att välja på, som idag.... så vi fick nöja oss med dom som fanns.... hahhahahhaa ;-)



Kram!

2010-04-19 @ 08:36:07
Postat av: Johannaaa

celiciahallin.blogg.se

2010-04-19 @ 21:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0