Snart två veckor......

Puh, idag har det varit en lång dag.....

Först så har jag jobbat och jag har haft jobb hela tiden.
Så i och för sig, dagen gick ju fort.

När jag kom hem, så var Teresa hemma hos oss.
Ja, jag visste ju att hon skulle komma.
Hon har varit här i några timmar... ja, hon åkte hem för ett litet tag sen.
Vi har tjolat, ätit mat och druckit kaffe med vaniljmunk till.... och tjolat...
och skrattat.... osv. Det har varit trevlig!

Vi fick även en till gäst till kaffet. Trevligt!
Men den gästen drack sitt kaffe och åt sin munk.... och sen
var den inte längre någon gäst.... den åkte hem.

Hasse jobbar natt. Dom har ett längre skift inatt.
Istället för att dom slutar vid kl. 04.00, så slutar dom kl. 07.00.
Puh, jobbigt värre skulle jag kunna tro.
Så imorgon har vi nog en JÄTTETRÖTT Hasse här hemma.

Ringde idag till verkstaden, där vi har Saaben inlämnad.
Skulle höra när vi skulle få tillbaka bilen.
Suck.... det var inget trevligt besked jag fick.
Dom skulle byta ut något mer och de delarna skulle dom beställa hem idag....
så han jag pratade med trodde att vi skulle få bilen nästa tisdag eller onsdag.

Åååååh, då har vi haft bilen på verkstaden i två veckor!!!!!
Så det här blir ingen billig historia..... SUCK!!!!




Kommentarer
Postat av: T...

Anne Geddes...bara fullkomligt ääälskar hennes alster. Försökte lämna en kommentar igår..men det gick inte av någon analedning....

Tänk va skit hon fått utstå pga av folk som tycker hon utnyttjar barnen..... suck



Tack vännen, för idag. Så skönt att chilla i din soffa när jag inte vill va ensam. Liite jobbig dag idag. Men livet är som en brustablett - det löser sej ! Och en massa skratt blev det ju.... ;o)



Vi ses ju snart igen !

kramelikam <3

2010-04-29 @ 21:41:32
Postat av: T...

hmm... vilka tjusiga felstavningar jag gör....

ska nog sluta skriva o messa och grejsa med bokstäver när jag är trött...... ;o)

2010-04-29 @ 22:28:13
Postat av: Jaana

T: Jasså? Det visste jag inte... så mycket läste jag inte om Anne så att jag såg det där med att hon skulle utnyttja barn. Hmmm.. varför då skänka pengar till UNICEF????



Din dörr stod öppen för mig en gång i tiden, så nu är det min dörr som står öppen för dig :)



Japp, vi syns snart igen!

Kram <3

2010-04-29 @ 22:42:05
Postat av: T...

...jag förstår vad du menar....men min dörr står alltid öppen för dej vännen! <3

2010-04-30 @ 16:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0