Trött sambo....

Snart är denna dag slut.....

När Hasse kom hem från jobbet, var han trött och seg.

Teresa frågade mig tidigare idag om vi skulle träffas ikväll och
grogga lite. Men Hasse var så slut så han kände inte för det... han
ville ha lugn och ro. Så groggandet lämnar vi till en annan helg.

Johanna har hållt på att städa sitt rum idag, men hon blev inte färdig.
För på kvällen skulle hon iväg med tjejkompisarna till någons
födelsedagsfest. Så vid 22.00 skjutsade Hasse tjejerna till Lernbo.

Här på kvällskvisten ringde det på dörren och in klev Marjo.
Vilken trevlig överraskning!!!
Vi satt vid köksbordet och pratade om det mesta.... och eftersom vi
ej träffas så ofta så har vi ju en hel del samtalsämnen att prata om.

Hasse har gått och lagt sig, han var så trött.
Jag hör hur han snarkar.

Mattias och jag sitter vid en varsin dator. Mattias spelar spel och jag
bloggar just nu... jag har spelat lite alfabet... och nu ska jag surfa runt lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0