Trötta familjen......

Är fortfarande hemma från jobbet.
Masken funkar mycket bättre, men jag är fortfarande väldigt trött.
Jag skulle inte ha något emot att vara hemma ett tag till från jobbet....
Hmm... det tar väl tid att återhämta sig från lång tids sömnbrist???

Det är inte bara jag som är trött här i familjen.
Mattias var jättetrött imorse.
Men han blir alltid lite tröttare så här på våren, när pollensäsongen
sätter i gång.

Johanna är också trött, för hon sover fortfarande.......

Sen kan jag tänka mig att Hasse är jättetrött.
Han har nämligen jobbat natt, men han var vaken redan vid nio-tiden.
Han har istället problem att sova efter nattskiften.... hur trött han än är.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0