Tv-kväll ikväll.......

Dagen har fortsatt i samma låga tempo som i förmiddags.
Det har inte varit någon större aktivitet här hemma.

Mattias har väl varit iväg till någon kompis.

För en tag sen duschade jag, för vi skulle ju iväg och handla.
Men, men.... jag kom inte iväg... fick ont i magen... igen...suck...
den har jävlats med mig i några dagar nu.

Men Johanna följde med Hasse och handla.
Dom åkte för ett tag sen... mot Willys.

Sen när dom kommer hem, ska vi göra iordning varma mackor
och en sallad till det. Gott!
Idag blir det köttfärs på mackorna... ja, eller någon köttfärsröra.
Köttfärs är gott och sen blir det mer matigare av det.... tycker jag i alla fall.

Ja, sen ikväll är det ju ett Millennium avsnitt på tv:n, som vi ska
komma ihåg att titta på. Förra lördagen missade vi det helt... men på
söndagen såg vi på reprisen... som vi råkade zappa till... under ett
reklambrott.... och tur var det, för då slapp vi missa något.

Visserligen har jag sett de två första filmerna, men Hasse har bara
sett den första.

Ha en trevlig lördagskväll!



Kommentarer
Postat av: T &C

Låter som ni tar vara på helgen ;o)

(men du MÅSTE sköta om dej liiite bättre!!!)



Vi har varit ute i solskenet och spanat på.....massa fiina saker ;o)

Sen satt vi på balkongen..kvälls solen är underbar .

Nu spelas det MUSE & Adam Lambert för fulla muggar. Huuur mysigt som helst. Jag sipapr på cider och C chillar i soffan..snart filmtajm. Del två i den berömda vampyrserien..... jag vet !!! Jag hänger inte med !! Men men ..bättre sent än aldrig. Dock säger min älskade Twilightnörd att filmen Avatar slår alla rekord så det blir den nästa gång.

Puss pussssss!

<3

T & Caroline hälsar !

2010-04-10 @ 19:07:01
Postat av: Caroline

Japp....mamma sipapr på cider... men jag tror hon menar sippar xD

2010-04-10 @ 19:19:08
Postat av: T...

Jajajajaja...... nu har det hur som helst sippats färdigt.

Jaana.....har du sett filmen 2:an ?

Hm..team Edward eller team Jacob.....

Tror banne mej det blir JACOB :o)

Jag menar..en 109 årig blek vampyr...eller en 17årig beskyddande varulv... Hm...tål att funderas på. Men jag minns i somras då diskussionerna var heta. Jisses!



Filmen var vad jag trodde inne i sitt slutskede...jag frågar Caroline om det är mycket kvar....alltså..heeeelt Ok film..men ögonlocken blev tunga...då svarar hon att vi sett typ hälften !!!



Jag lägger in ett önskemål här vännen eftersom min block är släckt.

Filmerna vi såg...dreglade över.....jisses... idag får man ju ångest om man ser en film med Richard Gere, Buce Willis eller nån av de gamla godingarna...de är ju gamla gubbar !!!! Bilder tack !!



:o)

kram o natti!

2010-04-10 @ 22:16:03
Postat av: Jaana

T & C: Hahhahaa... Caroline, kan det vara så att cidern sipprade ner i fingrarna när hon skulle skriva?



Bilder på vad??? Twillight eller??

Jag har inte sett en enda film av Twillight.... än.



Kram och natti på er!

2010-04-10 @ 22:50:58
Postat av: T...

Tänker en massa och skriver hälften...sån har jag blivit tydligen.....

Nä.. jag vill ha bilder från det VI dreglade över..... hahahahha

2010-04-10 @ 22:59:32
Postat av: Jaana

T: Hmmmm... okej, ska försöka uppfylla din önskan... och leta på "hunkar" från förr.... hahahhaa.

2010-04-10 @ 23:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0