Roliga historier.......


Bellman, en ryss ock en tysk tävlar om vem som har den minsta pappan.
"Min pappa är så liten att han sover i en byrålåda," sa ryssen.
"Min pappa är så liten att sover i en sko kartong," sa tysken.
"Jag har ingen pappa, sa Bellman.
Han ramlade ner från en stege och slog ihjäl sig när han plockade jorgubbar."





I en tågkupé droppade det sakta ur en resväska. En av passagerarna stäcker fram
handen och får några på fingrarna. Han smakar på det och säger sen:
"Konjak, Napoleon."
En annan passagerare gjorde likadant:
"Whisky, Teachers."
Då ingriper resväskans ägare:
"Valp, tax."





Det var en liten kille som skulle bada bastu med sin pappa för första gången.
När de kom in i bastun så satt det en annan man där redan.
Pojken tittade länge på mannen och sade till slut:
- Vilka stora händer farbror har.
- Ja men det är för att jag har jobbat så mycket i mina dagar.
Sen sa pojken:
- Vilka stora fötter farbror har.
- Ja men det är för att jag har sprungit så mycket i mina dagar.
Pojken funderade en stund till och så sade han:
- Men farbror har inte kissat mycket ser jag.





Två blondiner hade råkat låsa in sina nycklar i bilen.
En av blondinerna försökte bryta sig in i bilen medans den andra kollade
så att kusten var klar. Till sist gav den första blondinen upp och sa:
- Jäklar, jag kan inte komma in i bilen!
- Fortsätt att försöka! Det ser ut att bli regn och suffletten är nere.





17 blondiner kom till en bar och beställde varsin öl, men de lät ölen stå orörda
och till slut frågade kyparen:
- Smakade inte ölen bra, mina damer?
- Det gör den säkert, men man måste vara 18 för att dricka, svarade en av blondinerna.





En blondin kommer in i garnaffären:
- Jag skulle vilja köpa gardiner till min PC!
- Man ska väl inte ha gardiner till en PC?
- Men hallå... Jag har ju Windows!





Tre råttor sitter och hänger på en bar.
Efter några öl börjar de skryta om hur tuffa de är.
- När jag vaknade i morse låg det en tändsticksask med råttgift utanför mitt hål.
Jag åt upp alltihop och kände inte ett dugg, sa den första råttan.
Efter en paus och några fler öl tar den andra råttan till orda:
- När jag gick upp i morse låg det en enorm råttfälla utanför mitt hål med en stor
bit ost som lockbete. Jag klev upp, lyfte upp ribban med ryggen, åt upp osten och
hoppade ned utan minsta skråma.
Den tredje råttan reser sig och pilar iväg mot dörren.
- Vart ska du? frågar de andra två råttorna.
- Jag blir så uttråkad här. Jag ska hem och sätta på katten igen!





Killen var på krogen och träffade en riktigt het tjej. Efter några drinkar vräkte killen ur sig:
- Vad kan en sån böna ha under kjolen?
- En tvättmaskin, viskade hon sensuellt i hans öra.
Killen följde med henne hem och tvättade. Nästa helg var de båda tillbaka på krogen,
och killen jazzade fram och frågade om han kunde få låna tvättmaskinen den här kvällen också.
- Nej! Du hade så lite tvätt, så du kan lika gärna handtvätta!





Trackback
RSS 2.0