Macho och kråka.........

Som sagt, så har vi ju haft Nellie här som nattgäst.
Hon är ju morgonpigg av sig, så jag var lite orolig över att
behöva gå upp i ottan idag.
Men det hade jag inte behövt oroat mig för..... för vi alla blev
väckta av telefonen som ringde vid kl. 09.00 imorse.... det
var brorsan som ringde.
Han sa att han skulle komma snart med Molly och att dom
sen skulle ta med sig Nellie hem.
Så då blev det liv och rörelse här hemma.... som ju inte
är så vanligt annars... på en helg förmiddag....



Nellie ville ut och hoppa på studsmattan när hon hade ätit klart frukosten
och klätt på sig. Så Hasse följde med henne ut en stund.
Sen när dom kom in så ville Nellie spela sitt Hello Kitty spel, med Hasse.
När brorsan och Molly kom så fick dom sitta och titta på... ja, lilla Mollan
tog väl några saker som var över från spelet och spelade med sig själv.
Efter spelandet var det studsmattan som gällde igen.




Isabella kom förbi med mamma och pappa sin. Hon ville också hoppa
på studsmattan, med Nellie.
Jag försökte ta kort när tjejerna hoppade, men det är inte det lättaste.... kameran
hänger inte riktigt med.... när jag knäpper ett kort, så tar det någon sekund
innan kameran ta kortet... och då är ju motivet ett annat än vad jag skulle ta på.....




Och som vanligt, så står vi vuxna runt studsmattan och tittar på kidsen, tjolar
med varandra, hjälper till med skorna, lyfta upp och ner de barnen som ej klarar
av att gå på och av mattan själv.... osv.

Okej, Jörgen.... du ser faktiskt rätt så "macho" ut på bilden..... om man ska
jämnföra dig och Hasse.... hehehhehehee.
Blev du glad nu?????  ;-)


När våra gäster gick hem över, så dröjde det inte länge förrens
nästa gäst dök upp, Teresa.
Stackarn var så hes, så hon lät som en skadeskjuten kråka...hhiiihihiiii.



Trackback
RSS 2.0