Vill ha en bil........

Eftermiddagen har varit lugn.

Johanna kom hem idag, från pappa sin.

Mattias har lekt med sin kompis Andreas.
Studsmattan har varit populär hos grabbarna.

Jag och Hasse funderade ett tag på att gå ut i trädgården och
beskära lite äppelträd och bärbuskar.
Men, men.... det blev bara till en tanke.
Vi hoppas på varmare väder imorgon och då ska vi ut och
dona lite... tror jag i alla fall....

Jag, Johanna och Hasse åkte till Willys och storhandlade vid
18-tiden... och då var det faktiskt inte så mycket folk... som det
annars brukar vara....jämt.

Nej, vi tog inte bussen upp till stan.
Vi lånade farsans pärla.
Ååååh, jag vill ha våran bil hemma och HEL!!!!!!
Jösses, vad "låst" man känner sig utan bil.... nu när man är
van att ha en och bara ta den om man ska iväg någonstans osv.

Snart ska jag ner och kolla på sista avsnittet av Millennium triologen.
Spännande att se hur det slutar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0