Bara att kämpa på.......

Idag jobbade jag förmiddag, för jag hade tid till
Skönvikt kl. 14.00.

Jag var dit och fick ett positivt resultat.
Alltså, jag hade gått ner i vikt.
Men jag kommer inte att skriva eller berätta hur
mycket jag går ner..... för jag känner inte för det, helt enkelt.
Det vill jag behålla för mig själv... just nu i alla fall.

Hur som haver, så blev man ju glad av att se att den
här dieten ger något... så tuff som den är... nu i alla fall.
Men man kommer att vänja sig, säger dom på Skönvikt.
Men man kunde må lite dåligt (trött, yrsel, matt osv) och
känna sig hungrig i några veckor... och ha vissa mindre krämpor.
Men det var bara att kämpa på!

Jo, tack...är väldigt medveten om det!

Sjuksköterskan berättade att när man kommer in i andra
månaden, så brukar kroppen har stabiliserat sig.... alltså man
slipper de negativa bieffekterna.

Hmmm... så då har man tydligen något att se fram emot?....hahhahhaa.

Mot kvällningen var jag förbi hos morsan och farsan.
Morsan hade lite funderingar och problem med datorn.
Så jag "lekte" datorexpert.... ja, det var inte så stora eller svåra
problem... som tur var. Så det fixade sig. Skönt!

Annars är jag inte så värst haj på datorer... vad det gäller
mjukvaran. Jag kan använda datorn rätt så bra, men siddu när
det blir något krångel eller man måste fixa något för att slippa en
massa krångel... ja, då får jag vända mig till mina egna datorexperter.

Hasse tror nog att han är Superman, för han ska jobba två skift på raken.
Han började kl. 12.00 idag och kommer hem kl. 04.00 i natt.
Tufft!!!!



Kommentarer
Postat av: Karina

Åh va roligt att det gett resultat! Då tycker man ju att det är värt mödan.



I början när man totaländrar kosten så brukar kilona kunna rasa. Brukar du kolla på Biggest loser? Jag följer den serien, det är fascinerande att se hur de lyckas ändra sin livsföring och kropp så mycket.



Fast om jag också tränade 8 (!) timmar per dag och bara käkade exakt rätt mängd kalorier så skulle jag nog också gå ner en hel del...



Har du fått ett träningsprogram också?

2010-08-27 @ 17:56:17
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Nej, jag brukar inte kolla på Biggest Loser.



Nej, jag har inte fått något träningsprogram.



Kram!

2010-08-27 @ 19:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0