Dagens notis......

Jag och Johanna är fortfarande krassliga.
Jag har blivit mer snorig och täppt i näsan, idag.
Hostan är det samma.
Och i mellan åt känns det som om man är febrig.
Trots det så var jag till jobbet och kämpade på, men
det var tufft. Idag var det många som blev sjuka och en
del av dom gick hem tidigare.
Jag funderar på om jag inte ska vara hemma i morgon och
kurera mig istället.... hmmm... vi få se?

Idag var Hasse iväg till sin mamma och grattade henne.
Själv var jag helt slut, matt och hade huvudvärk när jag kom hem
från jobbet, så jag orkade helt enkelt inte bli med.

Jag kände bara för att få krypa ner i soffan och slötitta på tv:n.
Och så blev det också. Skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0