Fina blommor.......



Idag på förmiddagen, innan jag skulle och jobba, fick
jag blommor av Hasse (där även denna vas ingick).
Så gulligt av honom!





Johanna som hade en längre håltimme på förmiddagen kom hem med dessa
fina blommor + en heminredningstidning, innan jag hann åka och jobba.
Så gulligt av henne!





Efter jobbet kom morsan och farsan förbi. Då fick jag bla dessa fina blommor.
Så gulligt av dom!


Så nu har jag fina snittblommor i köket. Det är så fint!

Teresa har också varit förbi här. Hon och Johanna var även en vända
till Ludvika och shoppade lite.

Hasse jobbar eftermiddag idag, så han kommer hem snart.

Mattias har jag bara sett en kort vända. Efter skolan var han med
kompisar och sen kom han hem en vända och bytte om till fotbollskläder.
Han har träning idag mellan 18.30-19.30.
Så jag kan tänka mig att jag får hem en blöt unge snart.... pga av
störtskuren som var nyss.



Trackback
RSS 2.0