Förvirrad.....

I morse hade jag klockan på ringning vid 07.00, för
då måste jag upp och ta en shake.
Men jag var såååå trött så jag hade stängt av klockan och
fortsatt att sova. Men Hasse som vaknade till då väckte mig.
Jag trodde att han väckte mig för att jag skulle till jobbet.
Jag tänkte att det skulle bli en tuff dag på jobbet, när jag var
såååå trött och orkade knappt öppna ögonen.
Men samtidigt var det ju bara att försöka kliva upp.
När jag satt där på sängkanten, så började jag bli lite förvirrad...
skulle jag till jobbet eller???
Jag tror jag frågade Hasse om det eller om jag undrade högt?
Men när det sen gick upp för mig att det är ju lördag idag, så
jösses vad gott det kändes.... men ändå drygt eftersom jag
var tvungen att kliva upp.... när jag helst hade sovit
någon timme till.

Tänkte först gå och lägga mig igen efter shaken, men nä, det
blev att satte mig framför tv:n med Hasse ett tag... tills jag började
att slumra till. Då gick jag upp och drack vatten och sen gick
jag upp hit. För framför datorn håller jag mig bättre vaken... och
jag vill inte sova nu. Måste ju snart ta en till shake.......

Men jag misstänker att denna dagen kommer att gå i lugnets tecken.

Mattias som tog en stelkrampsspruta igår, mår lite dåligt.
Han har jätte ont i armen och sen har ont i huvudet och känns varm.
Så antagligen har han väl feber.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0