Host och snörvel.......

Johanna är så förkyld och krasslig så hon fick lov att
stanna hemma idag, från skolan.
Själv var jag iväg och jobbade, fastän jag var krasslig.
Så det var lite drygt att jobba, men det gick.
Ja, jag var inte ensam om att vara förkyld.
Var och varannan var mer eller mindre förkylda
på jobbet idag.

Efter jobbet hade jag fotvård. Härligt och skönt!
Jag höll på att somna.... har hon hållt på i två minuter
till så hade jag definitivt somnat.
Ja, i så fall har det inte varit för första gången.

Idag började vävkursen igen, men jag orkade helt
enkelt inte gå dit. Jag är så frusen, trött och krasslig.
Så tyvärr fick jag hoppa över det idag.....

Mattias är för tillfället på fotbollsträning och sen skulle
han stanna kvar en stund efter träningen och spela
lite mer fotboll. Så jag hoppas att ungen är slut och trött
efter det så att han somnar tidigt ikväll.
Och då kanske han orkar kliva upp på morgonen, till skolan, utan
att man måste hålla på och väcka honom i 30-40 minuter.
Det är ju så jävla drygt att hålla på och tjata, tjata och tjata...
så där direkt på morgonen.... ja, det spelar ingen roll när
på dygnet det är.... att tjata är drygt!

Få se om Hasse börjar bli krasslig?
Innan han skulle iväg och jobba natt, så kände han sig inte så
värst pigg och hade lite förkylnings symptom.

Ja, konstig vore det väl inte. För var och varannan människa
går och hostar och snörvlar i dags läget.



Kommentarer
Postat av: Karina

Ditt meddelande kom till min telefon 21.20, för den är snart helt kaputt. Hade dock sett på din blogg att du är förkyld.



Krya på dig!

2010-08-30 @ 21:26:46
Postat av: Jaana

Karina: Tackar!



Kram!

2010-08-30 @ 22:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0